Sunday 24 November 2013

Plimbare prin eternitate


Privind departe-n orizont

Deodata mi se pare,

Cum gandul zboara-ncet, incet

Prin lumea asta mare.


Si-mi vin in minte fel de fel

Idei, ca o naluca.

Si cu un pic de vanitate

Simt ca parca evadez…

Spre eternitate.


Dar totu-i asa de frumos

Si-o noua lume, parca,

Mi se deschide-n fata mea

Parca ar fi o carte.


Totul parca e un nimb

De care sunt cuprinsa

Ma simt purtata-n alte zari

Ma simt ca o zeita.


Simt cum vantul, imi mangaie parul

Soarele, imi lumineaza fata

As vrea sa uit rautatea si amarul

Din adevarata viata.


Un zumzet de albina indrazneata

M-a trezit din visul care

Ma simteam ca o zeita.

Dar acum mi-am zis in minte:

-Decat in lumea asta plina de rautate

Mai bine as visa mereu spre eternitate.



Pavel Elena Daniela


Elev

Arges





via http://citesteasta.ro/8117/plimbare-prin-eternitate-3/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=plimbare-prin-eternitate-3

No comments:

Post a Comment