Wednesday 7 May 2014

Poate


Poate si-acum te-as fi iubit

Si totul ar fi mers

Si-as fi ramas indragostit

Atat de neinteles


Poate si azi tot mii de ganduri

Incet ti-as fi soptit

Si-as fi vazut si-acum in ochi-ti

Un univers nemarginit


Poate si azi sufletul meu

Te-ar fi vazut la fel

De n-ai fi dezlegat in graba

Tot ce-ai legat de el


Poate si azi inima mea

Ar fi batut cu foc

Si n-ar fi plans atat de mult

Amarul nenoroc


Poate ca azi povestea asta

Era mult mai frumoasa

Si toata dragostea jurata

Ar fi ramas “a noastra”


Poate ca astazi lumea mea

Nu ar fi fost confuza

Si-ai fi ramas pentru vecie

A mea frumoasa muza


Poate ca astazi dorul meu

Nu ti-ar mai fi fost sluga

Si-as fi avut cum mi-am dorit

Iubire sa-mi ajunga


Poate acum ti-aduci aminte

Cat te priveam de des

Si-ntelegeai din ochii mei

Iubiri de neinteles


Si poate asa a fost sa fie

Destine blestemate

Si timpul prafuieste tot

Si-o lume ne desparte


Poate ca azi am fi in vise

Pierduti de toti de toate

si toate versurile astea

N-ar fi-nceput cu: “poate”


parca-stotmaiviimuateledfegrii



Ghiorghiu Teodor








via http://bit.ly/1j1WJGj

No comments:

Post a Comment