Thursday 11 December 2014

Mi-a sosit ceasul


Acum ceasul mi-a sosit

Şi eu lumea am părăsit.


Un înger stă înaintea mea

Şi eu las astăzi lumea −

Astă lume străină…

O vai! Multe mă întâmpină

Până o-i merge la hodină.


Veniţi cei care mă iubiţi

Şi cu mine călătoriţi.

Căci eu azi mă rătăcesc

Şi de voi mă despărţesc.


Mă duc pe-o cale lungă,

N-am pe nimeni să-mi ajute.

Plec la altă împărăţie

Unde nu mai există soţ sau soţieFotografie0483


Cu ce faţă mă voi duce

La Părintele meu dulce?


O ! Soarele, lumina mea

De astăzi nu te voi mai vedea…

Vino soare şi-mi arată

Astă cale neumblată

Unde nu am fost niciodată!


Mă cheamă Hristos!

La locul cel frumos.

Unde nu-i vânt,nici furtună,

Nici soare să apună


O! Cât în lume am umblat

Şi de moarte nu am scăpat…


Veniţi fraţi mâna să dăm

Şi azi să ne împăcăm,

Căci în lume cât am trăit

Eu multe v-am greşit,

Şi să vă rog să mă iertaţi

Ca-n rai parte să-mi aflaţi.


În veşnica împărăţie

Mila Domnului să fie.



Toplician Iuliana-Irina




Piatra Neamt





via http://bit.ly/169oIp1

No comments:

Post a Comment