Wednesday 19 March 2014

Nostradamus

S-a dus și februarie,

E la porți aprilie,

Iarna parcă s-a sfârşit,

Dar primăvara n-a venit.


Azi noapte nici n-am dormit

Tot timpul eu m-am foit,

C-afară-i vânt și e-norat,

Bloggerii nu m-au votat.


Aș vrea să fie mereu vară,

Și nimic să nu mă doară,

Să-mbrac rochii transparente,

Cizmele să fie absente.


Că așa-i omul mereu

Și la bine și la greu,

Niciodată mulțumit,

Și mai mereu cătrănit.


Dacă-i soare nu e bine,

Dacă plouă nu convine,

Dacă ninge e prea frig

Și ne strângem toți covrig.


Dar așa e de când lumea

Și nimic nu este culmea,

Că noi nu putem decide,

De aia-s multe partide.


Eu aș zice să-ncercăm,

Ce primim să acceptăm,

Și să zicem mulțumesc

Că nu ne și biciuiesc.


C-orice-am face și am zice

Nimic nu putem prezice,

Cum a făcut Nostradamus

Hai cu toți gaudeamus. (lat = să ne bucurăm)



Cristina Gherghel









via http://bit.ly/1gPkDUW

No comments:

Post a Comment