Tuesday 1 October 2013

Interviu cu castigatorul lunii august


Suciu Mihaela este castigatoarea lunii august, ca in fiecare luna i-am trimis intrebarile noastre. Mihaela a ales sa ne raspunda in stilul ei inedit, iata ce a avut de zis:




Am participat la concurs cu gândul de-a câștiga competiția cu mine însămi sau măcar un cititor în plus. Vă felicit pentru ințiativa concursului lunar. Am observat că aveți mulți colaboratori tineri.


Deocamdată nu sunt o celebritate. Pentru ce-i uituci!… sunt vecina căruia au uitat să-i dea bună ziua, sunt copilul căruia au uitat să-i zâmbească, așa că… M-am gândit la un răspuns la interviu, în genul meu:


CV? – A! ca să ne cunoaștem!


Mihaela? Miyka’el(ebraică) = Cine este ca Iehova(YHWH)?/cel se aseamănă cu Dumnezeu (semnificativ nume să-mi cuprindă micimea)


Vârstă ?– spirit tânăr


Stare?


- materială?= nulă (degetele mi se împreună, doar în rugă)


- civilă? – azi știu


- de spirit? – spiritul nu are stare


- fizică?- stau în banca mea


Limbaj?


Tăcerea e de aur, dar eu iubesc (cu)vântul. (Cu)vântul mă înalță/mă doboară, îmi poartă din poartă-n poartă/din poantă-n poantă, gândul.


Gândul de-i poetic, de-i simbolic, de-l pricepi într-o doară – nu dau socoteală.


De nu mă-nțelegi – nu mă-nțepa, iei țeapă!


De mă-nțelegi – suntem gând în gând!


Teritoriu efectiv/afectiv? – În interiorul granițelor sunt –EU, în afara lor- UE (pe dos)…



Ce parere aveti despre castigatoare noastra ? Lasati comentarii voastre si sunt sigur ca va raspunde :)


Spor la scris !






via CitesteAstaCitesteAsta

http://citesteasta.ro/7743/interviu-cu-castigatorul-lunii-august/


No comments:

Post a Comment