Monday 10 March 2014

Ce zi!


O aromă îmbietoare mă trezeşte. Deschid ochii. Frumoasa mea prietenă, o blondă platinată, cu corp de manechin, mă serveşte cu cafeaua dimineţii. O savurăm împreună , după care fac un duş călduţ, servesc micul dejun, o sărut şi plec spre servici. În uşă ea-mi spune că se va ocupa de curăţenie, cumpărături, îmi va găti mâncărurile preferate şi va spăla rufele aşteptându-mă nerăbdătoare, ca să petrecem o seară fierbinte şi romantică.

Cobor spre staţia de autobuz când în faţa mea opreşte un TAXI. Şoferul mă anunţă că sunt unul din câştigătorii promoţiei, ce obţin o călătorie gratuită. Mă urc fericit şi ajung în timp util , la servici.


Portarul îmi deschide uşa larg, colegii mă salută bucuroşi. Apare şeful care mă anunţă că mi s-a mărit salariul şi în plus, primesc un ajutor în exercitarea muncii. Rămâne să-mi aleg o colegă care să ma ajute. Aleg o brunetă , pentru a nu o confunda cu prietena mea.

Şeful , apoi, mă anunţă că-mi pot lua liber ca să nu fiu prea obosit. Cobor şi-mi chem taxiul.

Mă sună prietenii ca să mergem la meci. Mă întâlnesc cu ei, particip la evenimentul sportiv, bem bere, mâncăm seminţe, echipa noastră bate pe campioni, şi toţi suntem fericiţi. Ne ridicăm, plecăm, iar pe drum spre casă cumpăr un buchet de flori. Vânzătoarea îmi face cel mai frumos buchet văzut vreodată şi mi-l oferă gratuit. Fericit mă îndrept spre casă.

Pe drum mă opresc la o agenţie de pariuri. Mă uit la un meci şi pun nişte pariuri live. În cîteva minute devin milionar! Fericit şi cu bani în buzunar, intru în magazin de bijuterii şi aleg cel mai frumos colier. Apare directorul magazinului şi mă anunţă că acel colier este câştigător, oferindu-mi şi un inel gratuit.


Iesind din magazin, mă duc la agenţia loto şi cumpăr un loz. Am câştigat o maşină!

În sfârşit ajung acasă, mă uit în cutia poştală căutând facturile obişnuite dar găsesc o scrisoare….Un prieten îmi scrie că a moştenit vila părinţilor dar nu are nevoie de ea, fiind plecat în SUA, şi-mi transferă mie toată averea: vila, maşinile, grădina, pământurile….

Ajung în apartament şi prietena mea mă serveşte cu o cină romantică, care alungă melancolia şi ….


O mână puternică trage de mine: „ Hai scoală, e târziu, transportul în comun azi este în grevă! Hai, să nu întârzii, şi te rog azi să faci ordine şi curăţenie în cameră! Vezi dacă stai noaptea la calculator, nu te poţi trezi dimineaţa! Nici cafea nu mai avem! Vezi că au închis apa din cauză că Asociaţia nu a achitat facturile…” ….CE ZI!


Viitorul nu arată la fel de bine ca în urmă cu câteva minute….







via http://bit.ly/1oErhBu

No comments:

Post a Comment