Tuesday 23 February 2016

Ţi-am spus adio

Ţi-am spus adio doar din laşitate
De-a nu mai suferi că tu mă-nṣeli,adio zi de luni
Crezẫnd cằ-i bine sằ fiu mai departe
Sau c-am sằ uit cằ şi tu mă iubesti la fel.
N-am crezut că voi astepta
Să-ţi văd privirea-nşelatoare,
N-am crezut nici o clipă că încă voi spera
Să-ţi aud vocea spunẫndu-mi vorbe goale,
Doar să fim amandoi.
De cẫnd ne-am despartit am uitat să trăiesc
Şi te-am dorit în fiecare noapte,
Am asteptat din nou să simt că mai trăiesc
Şi să mă pierd în vise de iubirenu-i usor sa spui adio
Dar n-ai avut curaj şi ai plecat
Spunandu-mi doar adio pentru un vis sau o iubire.
Crezẫnd că nu voi mai suferi când vei pleca,
M-am inselat, am fost o proastă, am vrut doar
Să mă mint dar , tu esti viata mea.

De Nicoleta Vasile



via http://bit.ly/1T63D5e

No comments:

Post a Comment