Monday 12 January 2015

Măicuţa mea


Din clipa-n care m-ai născut

Mi-ai dăruit iubire

Şi eu, în schimb, măicuţa mea

Ţi-am adus fericire.

Mi-ai dăruit cum numai tu,

Pute-ai să-mi dai deodată

Parfum pe inimă mi-ai pus

Iubirea ta curată.

Şi iată timpul a trecut,

Şi cînd în urmă eu privesc,

Revăd în faţă ziua cînd

Te-ai bucurat că eu păşesc.

Ai pus în mine baza ta,

Măicuţa mea iubită,

Mă stărui să fiu bravă-n toate

Să te fac fericită.

Îmi spui că eşti prea bucuroasă

Şi mîndră de succesul meu

Tu chiar şi cînd nu eşti acasă

La mine te gîndeşti mereu.Măicuţa mea - Diana Boboc

Mamă, numele tău sfînt

E o taină pe pămînt

Il şoptesc neîncetat

Că-ci de tine n-am uitat.

Eu te aştept, maicuţa mea,

Cu dor la tine mă gîndesc,

Căci îmi lipseşte foarte mult,

Al tău plăpînd chip îngeresc.



Diana Boboc








via http://bit.ly/1IiKQv4

No comments:

Post a Comment