Monday 3 November 2014

Autodidacți


nodul care-mi lega strâns

gândurile

a dispărut. probabil

că a plecat să adune sorii

într-o scrisoare.

mi-a rămas doar funda care

stătea pe creștetul

nodului

ca o urmă de uitate picturi

de saloane.

acum stăm și ne privim.

eu stau cu ochii pe fundă.

m-am așezat comod și

aștept să dea semne că e

stânjenită. abia atunci

o să încep să-i vorbesc.

gândurile s-au împrăștiat pe lângă mine

și așteaptă un semn să

ne căutăm alt stavilar

în care să dăm drumul

la viață.

funda e relaxată. pentru prima dată se numără

fără nod iar totul îi pare mai mare.

însemnându-mi pe degete

existențele

aștept ca vreuna din ele

să fie văzută și îmbrățișată

de fundă.

până la urmă, cu toții avem nevoie de

afecțiune iar în zile cu ploaie

de câte un nod căruia să-i lipim

etichete haioase și să-l scoatem la

aer.

am învățat repede că

sensul călătoriei noastre

e cel de a distra nodul…


De Maria Sensini






via http://bit.ly/1x038e7

No comments:

Post a Comment