Monday 16 September 2013

Prietenia


Mergem pe valurile timpului ţinând dragostea de mână.

Călcăm uşor pe nisipul ce ne gâdilă călcâiele.

Pot să simt mirosul tău…miroşi a copil născut in luna lui Marte.

Miroşi a curcubeu şi mare.

Mă iei uşor de mână şi mă tragi spre umărul tău.

Inimile noastre pulsează cu putere.

Buza inferioară îmi tremură şi ochii tăi pot să vadă cât de tremurândă este.


Simt că-mi cresc aripi şi mă înalţ spre cer cu tine de mână.

Sunt aripi de foc. Roşii.


O viaţă nu mi-ar ajunge ca să descriu sentimentul.

Mi-e frică pentru că o clipă de neatenţie mă poate costa sufletul.

M-ar înjunghia cu un pumnal şi mi-ar crăpa fericirile din cauza adâncimii lui.

Mi-ai fost alături atunci când peretele inimii mele începea să se spulbere din pricina nedreptăţilor. M-ai ajutat să îmi reconstruiesc fereastra împlinirii .

Cu tine alaturi vreau să trăiesc toată viaţa mea.



Manole Daniela Andreea


Teleorman





via CitesteAstaCitesteAsta

http://citesteasta.ro/7721/prietenia-manole-daniela-andreea/

No comments:

Post a Comment